Aracınız bozuldu veya kazaya uğradıysa; tercihinize göre, aracın hareketsiz duruma düştüğü yerden 100 km'lik sınırlar içerisinde en yakın yetkili servise, yoksa en yakın tamirhaneye çekilmesi sağlanır ve çekici masraflarını, onarımın yapılabileceği en yakın servis 100 km'lik sınırlar içinde ise limitsiz olarak tamamı karşılanır. Onarımın yapılabileceği servis 100 km'den daha uzak mesafede ise, aşan kısım ile ilgili çekici masrafları sizin tarafınızdan karşılanır.
Çekici işlemi yılda 3 defa ücretsiz olarak gerçekleştirilmektedir.
Güvenliğinizi sağlamak amacı ile sisteme kayıtlı araç ve konut adres bilgilerinizi değiştirmeniz halinde hizmetlerden bilgi değişikliği talebinizi iletmenizden 24 saat sonra yararlanmaya başlayabilirsiniz.
Ticari araçlar hizmet kapsamı dışındadır.
Çekici işlemi sırasında, araç çekimi yapılacak aracın ruhsat sahibinin de yanında bulunması gerekmektedir.
Teknik yardımın dışında kalan hususlar
Bozulmuş veya kazaya uğramış aracınız, 24 saatlik bir süre içinde onarılmazsa veya onarılamayacağı tespit edilirse, size geri dönüşünü sağlanır ve masrafları karşılanır. Sizin tercihiniz doğrultusunda ve bölge şartlarının elverdiği koşullara göre, taksi, şehirlerarası otobüs bileti, uçak bileti veya 1600 cc'lik kiralık bir otomobilin sağlanmasını düzenleyip 24 saat içerisinde ücreti ödenir. Sürekli ikametgah adresinize veya gitmek istediği yere ulaşımınız sağlanır. Aracını içinde taşınan diğer yolcular sadece en yakın terminal veya otele taşıma tazminatından yararlanırlar.
Aracınız bir bozulma veya kaza sonucu hareketsiz duruma düştüğünde ve siz aracınızın onarılmasını beklemek istediğinizde, gösterilen belgelere dayalı olarak otel masraflarınız (Yasal ikametgâhınızın bulunduğu şehrin dışında olması koşulu ile 4 yıldızlı bir otelde en fazla 3 gece oda-kahvaltı) karşılanır. Bu durumda, eve geri dönüşünüz veya yolculuğa devamınız garanti edilmez.
Tercihiniz doğrultusunda, aracınız ikametgâh adresinize geri getirildiğinde veya gitmeyi amaçladığınız yere doğru gönderildiğinde ve kazaya uğramış veya bozulmuş aracınız onarım için yerinde bırakıldığında, onarılmış aracınızın, yasal ikametgah adresinizden en az 50 km. uzakta olması koşulu ile geri getirilmesi için, tercihinize göre, sizin veya belirlenmiş herhangi bir başka kişinin kullanımına bir uzun yol otobüs bileti veya uçak gidiş bileti sağlanır. Eğer hiç kimse aracı almak için gelemiyorsa, masrafları karşılanarak bir sürücü ile aracınız, ikametgâh adresinize geri getirilir. Bu durumda yakıt tüketimi, gereçleri ve gemi ile geçişler sizin tarafınızdan karşılanır. Nakliniz, otel masraflarınız, aracınızın geri getirilmesi hizmetlerinin devreye girebilmesi için öncelikle aracın olay yerinden servise çekilmesi organizasyonunun Yapı Kredi Asistans Hizmetleri tarafından yapılmış olması gerekmektedir.
Bir kazaya uğramış veya bozulmuş aracınızın, yeniden çalışır duruma getirilmesi için yedek parçalar gerektiğinde, bahsi geçen parçalar sağlanamaz ise Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, mezkur yedek parçaların teminini düzenler. Ancak yedek parçaların satın alınması ve ödemesinin sizin tarafınızdan yapılması zorunlu olup, Yapı Kredi Asistans Hizmetleri'ne, yedek parçaları aldığınız yeri belirtmeniz gerekir. Yapı Kredi Asistans Hizmetleri, yedek parçaların bulunamaması veya aracın gereksiniminin karşılanamamasından sorumlu olmaz. Yapı Kredi Asistans Hizmetleri her kaza veya bozulma için, sadece bir kez yedek parça taşımacılığı yapacaktır. Yedek parçaların maliyeti ile yedek parçaların yurtdışından getirilmesi halinde gümrük masrafları da sizin tarafınızdan karşılanır.